تفریحی و سرگرمی وب فان

مطالب خواندی و تصاویر دیدنی بروزترین وب سرگرمی تفریحی در ایران

تفریحی و سرگرمی وب فان

مطالب خواندی و تصاویر دیدنی بروزترین وب سرگرمی تفریحی در ایران

مطالب خواندی و تصاویر دیدنی وب فان,عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز، مسابقات و جوایز هفتگی.

طبقه بندی موضوعی
۳۰خرداد

اینجا کلیک بزن و ببین

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

محسن رضایی هنوز متوجه دلیل این شور در جمعیت نشده که با یک نگاه به پشت سر خود دکتر احمدی نژاد را می بیند و برای ساکت نمودن جمعیت می گوید: برای سلامتی اش صلوات ختم کنید!

افسران - محسن رضایی هنوز متوجه دلیل این شور در جمعیت نشده که با یک نگاه به پشت سر خود دکتر احمدی نژاد را می بیند و برای ساکت نمودن جمعیت می گوید: برای سلامتی اش صلوات ختم کنید!
hs000می شد حدس زد چهره کاریزماتیکی که همه دوربین ها و مردم را به سمت خود کشانیده نمی تواند مسئولی دولتی و یا نماینده مجلس باشد.از دور یکی از محافظان رئیس جمهور سابق را دیدم و به سمت میله ها(میله هایی که متاسفانه نمایندگان مجلس را از مردم جدا کرده بود) دویدم.
دکتر احمدی نژاد به کنار میله ها آمده بود و به شور و اشتیاق مردم پاسخ می داد.
در این بین نمایندگان مجلس نیز به گونه ای حسرت آمیز به این دلدادگی متقابل مردم و رئیس جمهور سابق می نگریستند.
(من جمله چند نماینده همواره منتقد دولت روحانی که از سوی آنان لقب دلواپس را گرفته اند و به دلایلی از ذکر نامشان معذورم، در حالی که کنار دکتر احمدی نژاد بودند برای سلام و احوالپرسی به سمت ایشان هم نرفتند، یکی از این نماینده ها که پیش تر به وی رای داده بودم(حجه الاسلام ع.س) را صدا کرده و از پشت میله ها به وی گفتم: رئیس جمهور هشت ساله مملکت بوده، چیزی ازتون کم نمیشه اگر یه سلام علیک کنید و دست بدید!)
دکتر دوستت داریم……بمیرد دشمن تو……دکتر برگرد…..و……را در بین ابراز احساسات مردم شنیدم.

سردار باقرزاده که از معدود سردارانی است که چهره اش هنوز به مثابه دوران جنگ خاکی و مردمی است و لقب دکتر و خلبان و … را جایگزین القاب زمان جنگ نکرده از روی سِن به پایین آمده و در حالی که نوبخت سخنگوی دولت فعلی هم در پایین سن ایستاده بود، دکتر احمدی نژاد را با اصرار به بالای سن برد…
(بعد از شروع مراسم و در بین جمعیت سردار باقرزاده را به صورت تصادفی در بین مردم دیدم از ایشان پرسیدم : شما دکتر احمدی نژاد را به بالا بردید؟ گفتند بله)
هنوز غالب مردم متوجه حضور دکتر در مراسم نشده اند اما با بالا رفتن دکتر احمدی نژاد از پله ها به یکباره شور عجیبی در جمعیت پدید آمده و سخنرانی کسل کننده محسن رضایی را قطع کرده و شعار :
صل علی محمد یاور رهبر آمد در جلوی سن طنین افکن می شود..
محسن رضایی هنوز متوجه دلیل این شور در جمعیت نشده که با یک نگاه به پشت سر خود دکتر احمدی نژاد را می بیند و برای ساکت نمودن جمعیت می گوید: برای سلامتی اش صلوات ختم کنید!
دکتر احمدی نژاد چند دقیقه ای بالای سن بود و سپس به پایین آمد.
محسن رضایی برای آرام کردن جمعیت ناگزیر به دادن شعار انقلابی شده و خطاب به دولت می گوید:
« مذاکره کنندگان صدای ملت را بشنوند نگویید «آب خوردن» نداریم، ما با دستان بسته هم تسلیم نمی شویم.»
72sq.com/60396/غو� 
ادامه ...
۲۰

فقط شعار ...

افسران - فقط شعار ...
maryam20احسان علیخانی ، متاسفم واسه خودم ، نه واسه تو
تویی که شروع اولین برنامه امسالت رو اختصاص میدی به مرحوم پاشایی و مراسم تشییع پیکرش
اونوقت آخربرنامه ت میگی واسه پخش کلیپ تشییع 175شهیدغواص دست بسته وقت نداری
اولین شب ماه مبارک رمضان شاهد حضور دو فرد در برنامه ماه عسل بودیم که مرد برای اثبات عشقش نسبت به همسرش خود را از ارتفاع پرت کرده است و در آخر برنامه هم وقتی برای شهدای غواص نداشتند و وعده جبران در روز بعد داده شد...


ادامه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
mehran nikpoor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی